Спілкування – це взаємодія людей, обмін інформацією, емоціями, відчуттями.
– Чи обов’язково мати почуття гумору, щоб бути хорошим співрозмовником? Коли жарти доречні?
– Чи однаково ви спілкуєтеся із батьками, вчителями, друзями?
– Як ви вважаєте, з якою людиною цікавіше спілкуватися: з емоційною чи нудною?
– – Чи можна людину образити словом?
Так розпочався тренінг «Мистецтво спілкування», проведений відділом популяризації книги. На початку заходу учасники склали правила спілкування і записали їх на фліпчарті. Цих правил треба було дотримуватися всім.
Для того, щоб спілкування було ефективним, потрібно не тільки вміти говорити, але й слухати. У спілкуванні важливі міміка, жести. Від того, яке перше враження виникне під час знайомства з людиною, залежатиме успіх подальшого спілкування.
Учасникам були запропоновані такі вправи: «Інтонація», «Компліменти», «Телефакс», «Камінь і перо», «Подаруй рух», «Закінчити фразу», «Заспокійливі слова», «Ситуація», «Подаруй квітку», «Павутинка».
Школярі на паперових промінцях у вправі «Сонячні промінчики» написали, яким же повинен бути ідеальний співрозмовник і про які правила спілкування ніколи не можна забувати.
Учасники тренінгу зійшлися на тому, що під час спілкування важливим є уміння розуміти і співчувати, щиро радіти успіхам співрозмовника.
Тренінг закінчився відеопереглядом притчі «Усе залишає слід».