Незвичайні професії

Тренер еквійоги. – Еквійога – це особливий підвид йоги: йога з кіньми. У заняттях еквійогою використовують коня як спортивний снаряд, в основному для розтяжок: тобто лягають на коня або закидають на нього ногу і виконують спеціально розроблені асани на основі аштанга-йоги. Мається на увазі, що в такому симбіозі людина набагато ефективніше починає відчувати власне тіло і дихання і спілкується з твариною практично на підсвідомому рівні. Еквійога природним чином поєднується із заняттями верховою їздою.

Етичний хакер – якого наймають компанії для атаки на власні сайти і локальні мережі. Фактично – вище кар’єрне досягнення будь-якого хакера: робити те, що він і так звик робити, але за гроші. Зараз етичного хакера вчать офіційно. Сертифікованих етичних хакерів випускають багато університетів – в Америці, Європі, Гонконг, Туреччина, Філіппіни. Компанії, які мають етичних хакерів – Cisco, Novell, Canon, Coca-Cola,Microsoft.

Веб-садівник – людина, яка «доглядає» сайти: «виполює» мертві посилання, змінює зовнішній вигляд залежно від поточних потреб. Він доглядає за вже існуючим контентом: підчищає і оновлює старі сторінки, видаляє непотрібні.

Соціо-білдер – творець соціальних мереж під ключ. Маркетолог, проводить весь час у мережі: на замовлення великих компаній створює на їх сайтах – або на окремих майданчиках – спільноти. Головна чеснота соціо-білдера – тонкість і ненав’язливість. Точкові рекламні акції і тиха підгодівля учасників можуть дати хороший рекламний ефект, а головне – купити лояльність користувачів.

Генетик-терапевт – консультант з генетичної терапії. За допомогою генної терапії мутований ген в організмі лікарі намагалися замінити повноцінною копією, використовуючи, зокрема, генно-модифіковані віруси. Консультанти-генетики в пологових будинках попереджають, що у дитини рідкісне захворювання і – на ранній стадії – спробують запобігти цьому.

Фахівець з патології мови. Вся справа в тому, що населення цивілізованих країн старіє. Це означає, що будь-які вузькі фахівці, що працюють зі старими, – геронтологи, сурдологи,вікові офтальмологи затребувані. Фахівці з мовним патологій відбрунькувалися від всім знайомих логопедів, також займаються вродженими патологіями, число яких збільшується з кожним днем.

Нейро-інженери вивчають, як кодується і передається інформація у відділах людського мозку (сенсорика і моторика), як ця інформація спотворюється при патології мозку і як нею штучно маніпулюють – за допомогою дивовижних засобів і крихітних механізмів. Передбачається лікувати найважчі захворювання – від хвороби Паркінсона до клінічних депресій. Популярності набуває професія нейрофізіолога – галузь косметології та індустрії краси.

Лайф-коуч – гібрид психотерапевта і ведучого психотренінгу. Професійний радник з широкого кола питань: чи варто змінювати життя і що робити, якщо набридла професія, як позбавитися від зайвої ваги… Лайф-коуч пропонує емоційну підтримку в поєднанні з грамотною психологічної консультацією.

Геоеколог. Геоекологія нова холістична дисципліна аналізує зв’язок пейзажу – лісів, полів і рік, пагорбів і западин – з екологією і обґрунтовує вторгнення людини в природу. Розвиток екології і кліматології викликав зацікавленість корпорацій в іміджі і зелених ініціативах. У обов’язки геоеколога входить: вивчення локальних ефектів в екосистемах, оцінка впливу на навколишнє середовище і ландшафтне планування.

Лег позішіонер – спеціаліст, що відповідає за правильну постановку ніг зірки в рекламній або журнальній фотосесії, при зйомках відеокліпу, щоб ракурс був найбільш вигідний. Рідкісна і високооплачувана професія. Свій лег позішіонер є, наприклад, у Мерайі Кері.

Фахівець з біоінформатики. Біоінформатика працює з генами живих організмів, створює організми із заданими функціями. Отримані біопродукти очищають грунт від забруднення нафтою та багато чого іншого. Біотехнології активно розвиваються в області регенерації тканин і органів.

Трендхантер – агент великих корпорацій, що розшукує і привласнює найновіші тренди з вуличного, субкультурного та інших середовищ. Трендхантери можуть фіксувати тренди в будь-якому середовищі, хоч в дитячому садочку (за замовленням виробників дитячого харчування). Люди, які бродять по вулицях з фотоапаратами, фотографують модно і дивно одягнених людей і викладають потім результати на власний сайт, теж займаються трендхантінгом. Трендхантери розпочинають на власному ентузіазмі, і тільки згодом торгують результатами своїх пошуків.

Професійний блогер заробляє на життя саме блогінгом: може вести свій успішний блог або компанії і продавати на ньому рекламу. Влаштовувати підтримку різних починань в блогосфері. Тобто, проблогер – це людина, яка вдало і вчасно капіталізувала свою пристрасть писати по сто постів на день. Заняття не прив’язане до місця прописки: фізично проблогер може перебувати хоч на Місяці.

Кава-леді. У кадрових агентствах ця позиція іноді називається «господиня офісу». В обов’язки кава-леді входить забезпечення офісу чаєм і кавою і своєчасна її подача. Своєрідне поєднання обов’язків секретаря і офіціанта. Кава-леді подає напої в переговорні кімнати, на виїзних конференціях і семінарах. Заодно стежить за закупівлею напоїв, офісної кухнею і станом кавоварок і чайників, зустрічає гостей.

Психолог за споживанням – спеціаліст, що вивчає психологію споживача, щоб використовувати її на благо рекламних агентств і фірм-виробників. Зазвичай працює у зв’язці з маркетологом. Психологів, що спеціалізуються на механізмах споживання, з деяких пір випускають факультети психології великих університетів світу.

Клієнт інкогніто. Офіційна назва цієї вакансії «головний спеціаліст з маркетингових проектів». В його обов’язки входить оцінка якості роботи співробітників відділу обслуговування клієнтів, її реалізація та координація, контроль над проведенням акції «Таємничий покупець». У сфері торгівлі такий фахівець займався б контрольними закупівлями.

Копірайтер – людина з творчою натурою, здатна складати оригінальні тексти, музичні заставки і твори різного стилю, характеру і метражу. Добре орієнтується в області авторських прав на музичні і літературні твори. Його завдання: створити рекламу, яка принесла б рекламодавцеві максимальний прибуток, створення і розширення клієнтської бази. Важливий момент – уміння спілкуватися з клієнтами.