У січні 2011 року при науково-методичному відділі створено сектор менеджменту і маркетингу.
У січні 2013 року сектор перейменовано на сектор соціокультурної діяльності.
Робота сектору націлена на задоволення потреб молоді, формування позитивного іміджу бібліотеки.
Серед пріоритетних завдань: співпраця з навчальними закладами, установами та організаціями, що опікуються проблемами молоді; створення та поширення позитивного іміджу бібліотеки шляхом організації різноманітних заходів, акцій, конкурсів; співпраця з засобами масової інформації; використання можливостей Інтернету, у т.ч. соціальних мереж; пошук та залучення партнерів; проектну діяльність.
Фахівцями сектору ініційовані акції: «Приведи друга до бібліотеки та отримай бонус», «Святкуємо разом з бібліотекою», «Прочитав – порадь іншим» та ін.
Традиційною стала акція «Фестиваль молодіжної книги на вулиці Дворцовій», яка починаючи з 2010 року проходить у форматі масштабної вуличної акції.
Великим попитом серед користувачів та відвідувачів сайту бібліотеки користується Інтернет – проект «Відомі люди радять прочитати».
Родзинкою інноваційних форм і методів роботи з молодіжними аудиторіями стали міжнародні молодіжні Web-марафони (Україна-Росія, Україна-Казахстан та ін.)